Start-ups moeten in beweging komen, bestaande bedrijven en merken moeten dat blijven. Wie dat niet doet, zal uiteindelijk aan waarde inboeten en tot stilstand komen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Begrijpelijkerwijs is het lastig om uit je wereld te stappen en met een objectieve frisse blik naar je eigen bedrijf te kijken.
bliksems! helpt bedrijven en merken om te kijken naar zichzelf, hun koers strategisch te her-ijken en bij te sturen. Dat kan middels D.I.T. sessies en in opdracht. Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden of neem contact op met Barbara Molendijk, M 06-14871275 ofbarbara@bliksems.nl.
Concept
Een goed concept is het halve werk. Een goed concept is nauw verweven met de strategie en de gestelde doelen, creëert meerwaarde voor het merk of bedrijf en weet betrokkenen en klanten te engageren, activeren en daar bovenop fans van ze te maken. bliksems! heeft diverse ideeën voor uiteenlopende partijen tot concepten ontwikkeld (en in verschillende gevallen ook uitgevoerd).
Naast dat wij deze concepten in opdracht voor je kunnen ontwikkelen, lenen onze D.I.T. sessies zich ook uitermate goed om tot een passend concept te komen. Voor meer informatie klik hier of neem contact op met Barbara Molendijk, M 06-14871275 / barbara@bliksems.nl.
Share
Het wordt pas echt wat als je je (gewenste) klanten werkelijk kunt bereiken, hun toegewijde aandacht hebt. Nog mooier is het wanneer je hen kunt bewegen tot actieve betrokkenheid bij je merk, product of service. Voorwaarde is dat je als merk of bedrijf ook werkelijk interesse hebt in hen. Alleen zo kun je begrijpen hoe/waar/wanneer je klanten in beweging kunt laten komen (activatie) en hen actief betrokken kunt houden bij je merk, product of service (engagement). Wij gebruiken hierbij o.a. invalshoeken als co-creatie, customer experience en immersive marketing.
Voor meer info over de mogelijkheden klik hier of neem contact op met Barbara Molendijk, M 06-14871275 / barbara@bliksems.nl.
Share